.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام عضو هیئت نمایندگان اتاق اصناف ایران به مناسبت روز ملی اصناف ؛
دولت و مجلس تنگناهای اجرایی و تقنینی اصناف را رفع کنند / اصناف در همه صحنه های حساس در کنار مردم و دولت بود
شمال نیوز : در فرازی از پیام عباس رمدانی آمده است : متاسفانه در هر دو حوزه دولت و مجلس ، حفره های حمایتی شدیدی وجود دارد که نشان می دهد آنچنان که باید ، حمایت تمام قد از اصناف و بازار صورت نمی گیرد ....
دولت و مجلس تنگناهای اجرایی و تقنینی اصناف را رفع کنند / اصناف در همه صحنه های حساس در کنار مردم و دولت بود

شمال نیوز : عضو هیئت نمایندگان اتاق اصناف ایران ، همزمان با یک تیر ، روز ملی اصناف ، پیامی صادر کرد و در آن ضمن توجه دادن دولت و مجلس به نگاه ویژه به جایگاه اصناف و بازار از همکاران خود برای خدمت رسانی صادقانه به مردم و حضور در صحنه های حساس کشور در کنار مردم قدردانی کرد .

 

متن کامل پیام عباس رمدانی بدین شرح است :

 

هر ساله ، یکم تیرماه  ، روز ملی اصناف به عنوان روز تجلیل ازبازاریان خدوم و پرتلاش بر تارک روزشمار کشور عزیزمان درخشیده و خدمات صادقانه این قشر مومن و ساعی را برای همه ایرانیان یادآور می شود .

بدون تردید دست یابی به اقتصادی پویا و سالم، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال پایدار، بدون ظهور و بروز اصناف امکان پذیر نیست و دولت و مجلس به عنوان دو بال تقنینی و اجرایی باید همه تلاش خود را دراین راستا به کار گیرند .

متاسفانه در هر دو حوزه دولت و مجلس ، حفره های حمایتی شدیدی وجود دارد که نشان می دهد آنچنان که باید ، حمایت تمام قد از اصناف و بازار صورت نمی گیرد که قصد ندارم در این روز که مزین به نام خادمان صادق مردم در بازار است آن ها را برشمارم اما به عنوان نماینده اصناف انتظار دارم راه های برون رفت از تنگناها که اغلب در حوزه تقنین و اجرا از سوی مجلس و دولت قابل رفع است ، تصمیم سازی و عملیاتی شود .

نقش بی بدیل اصناف در صحنه های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست که آخرین نقش آفرینی در مقابله با ویروس منحوس کرونا ، برگ زرینی در کارنامه اصناف کشور و استان ثبت و درج گردیده است .


حضور میدانی در انقلاب ، دفاع مقدس ، بازسازی مناطق جنگی ، یاری رسانی در بحران های طبیعی همچون زلزله و سیل ، ثابت کرد که اصناف و بازار ، هر کجا که کشور نیاز داشته باشد در کنار مردم قرار دارد و خالصانه از ارزش های اسلامی و انسانی دفاع می کند .

اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به همه همکاران ارجمندم در صنوف مختلف ، امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام « جهش تولید »  نامگذاری شده است، با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف و حمایتهای دولت ومجلس در رفع موانع تولید، شاهد جهش تولید ، رونق تجارت و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم تا همگام و همدل در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری گام های جهادی و بلند برداریم .

 

 ان‌شاءلله

عباس رمدانی

عضو هیئت نمایندگان اتاق اصناف ایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.